4025701402 |
Cap al canvi metodològic. Cicle de conferències |
2016-2017 |
Cicle de conferències. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
29/9/2016 - 27/10/2016 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
INS de Terrassa |
|
rbla. d'Egara, 331 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2016 - 01/09/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Cicle de conferències amb el denominador comú del canvi metodològic: neurociència i educació, intel·ligències múltiples, Aprenentatge basat en problemes i treball cooperatiu.
|
| |
Objectius |
Crear un espai de reflexió sobre la metodologia d'aula.
Repensar el nostre horitzó i la nostra praxi educativa.
|
| |
Continguts |
1) Neurociència i educació:
Entrant amb el cap dins el nostre cap: neurociència, genètica i educació.
Lloc: INS Terrassa
2) Intel·ligències múltiples,
Tipologia, preferències, activitats. Creativitat i motivació.
Lloc: ESC Joan XXIII. c/Joan XXIII, 25-33
08227 - Terrassa
3) Aprenentatge basat en problemes
Fases, metodologia i exemples
Lloc: INS Terrassa
4) Treball cooperatiu.
Estructures i rols individuals
El paper del professorat
Lloc: INS Terrassa
5) Enriquiment competencial d'activitats.
Concepte i exemple diversos
Lloc: INS Terrassa
|
| |
Formador/a |
David Bueno, Núria Alart, Jordi Guim, Pepi Torres, Xavier Vilella
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent recollida a la carpeta de formació.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula recollides a la carpeta de formació (individual o en petit grup del mateix centre)
|
| |
Persones destinatàries |
Inscripció tancada per manca d'aforament
Internivells
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
29/09/2016 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
|
| |